هنر معامله گری در بازارهای مالی و بورس

رسیدن به هنر معامله گری یک موفقیت بزرگ است و اگر یک تریدر بتواند معاملاتی انجام دهد که مانند یک شاهکار هنری به آن نگاه کرد در واقع نهایت و غایت موفقیت در معامله گری است. این موفقیت بی شک سود و ثروت را نیز به همراه خواهد داشت.

اما همانطور که هر برای رسیدن به یک وضعیت، نیاز به ملزومات و الزاماتی هست برای رسیدن به جایگاه هنرمندی در معامله گری نیز ویژگی ها و خصوصیاتی لازم است. از آنجاییکه معامله گری کاری کاملا ذهنی است، فارغ از ملزوماتی مانند بروکر خوب و سرمایه مناسب به چهار دارایی ویژه نیز یک معامله گر نیاز دارد تا بتواند با طی کردن مسیر تکامل خود به هنرمندی در آن برسد.

در این ویدیو راجع به نیازمندی های بنیادی برای موفقیت بحث شده است.

این ویدیو را از اینجا دانلود کنید.


پرسشنامه را از اینجا تکمیل کنید.

این پرسشنامه بخش از یک تحقیق علمی است که قرار است موفقیت حاصل شده در دوره های قبل را بصورت علمی این مورد ارزیابی قرار دهد.
لطفا با تکمیل این پرسشنامه قبل از شروع کمپین آموزشی استراتژی فردی و سیستم معاملاتی، میزان تغییرات خود را پس از آن نیز بسنجید و نقاط ضعف خود را درک و اقدام به رفع آنها نمایید.


هنرمعامله گری در بورس و بازارهای مالی ۲

در ویدیو قبل راجع به چهار دارایی مهم لازم برای یک تریدر هنرمند اشاره شد. در این ویدیو به اهمیت و جایگاه عقلانیت در هر دو سطح فردی و جامعه شناسی با مطالعه موردی بورس ایران و شاخص نزدک ارایه شده است.

در این ویدیو بحث شده است که چگونه عقلانیت برای رسیدن به موفقیت مستمر کمک می کند. همچنین به اهمیت آموزش و جایگاه آن در مسیر تکامل یک معامله گر اشاره شده است.


این ویدیو را از اینجا دانلود کنید.


هنرمعامله گری در بازارهای مالی و بورس ۳
پول های من کو؟

در زمان ضبط این ویدیو بازار بورس ایران شاهد ریزش تاریخی خود بود و بسیاری نگران و متضرر بودند. اما آنچه مهم است اینکه از اتفاقات تلخ درس بگیریم. یکی از راه های رسیدن به عقلانیت همین است. بررسی رخدادهای اجتماعی که همه ما از آن ها تاثیر می گیریم به ما در درک اتفاقات محتمل آتی کمک زیادی می کند.

در این ویدیو که عنوان آن “پول های من کو”؟ می باشد به بررسی بازار بورس ایران پرداخته و شرایط حاکم بر آن بحث شده است.


این ویدیو را از اینجا دانلود کنید.


سید محمود حسینی

می توانید سوالات و دیدگاه های خود را بخش نظرات وارد کنید.




بازگشت به صفحه چند رسانه ای

5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
32 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها