دوره آموزش خصوصی معامله گری حرفه ای

دوره آموزش خصوصی معامله گری حرفه ای، دوره ای است که قرار است در آن معامله گری به صورت حرفه ای آموزش داده شود و شما نیز به صورت حرفه ای یاد بگیرید تا با آرامش بیشتری بتوانید وارد این حرفه و ترید در بازارهای مالی بین المللی و بورس شوید.

این دوره برپایه روش ۵tradezone می باشد. این روش دارای ۵ خان و منزلگاه یا همان زون است که یک معامله گر در مسیر تکامل و حرکت به سمت حرفه ای شدن طی می کند.

دوستانی که معامله گری در بازارهای مالی را به عنوان یک فعالیت جدی برای خود انتخاب کرده اند، بهتراست یک بار برای همیشه، به صورت کاملا حرفه ای، ترید در بازارهای مالی را بیاموزند و از آن پس انرژی و زمان خود را صرف فعالیت در بازار نمایند و خود را از آموزش های متعدد اما کم ثمر برای همیشه نجات بدهند.

انتخاب راه درست با شماست.



نحوه تشکیل کلاس ها

در این دوره، شیوه آموزش به صورت فرد به فرد و خصوصی می باشد. در شیوه آموزش مستقیم به خود فرد، مدرس به شکل بسیار حرفه ای مستقیما به ایرادات ترید و نیازمندی های آموزشی شخص رسیدگی می کند. چیزی که باعث تضمین موفقیت این شیوه آموزشی می گردد، پیگیری ترید و نظارت جز به جز مدرس بر روی ترید شخص می باشد. آنچه که متاسفانه در تمامی دوره های دیگر از جمله دوره های عمومی اصلا اهمیتی برای آموزش دهنده ندارد.


زمان دوره

با توجه به خصوصی بودن، محدودیت زمانی وجود ندارد و کلاس ها مطابق امکان هر دو طرف برنامه ریزی می شود. در مورد طول دوره محدودیت زمانی وجود ندارد و هدف بر کسب نتیجه می باشد. هرچه فرد آموزنده فعال تر باشد سریع تر می تواند دوره را طی کند.

البته آن چیزی که مهم تر از طول دوره می باشد، کیفیت یادگیری و ترید است. یکی از موارد مورد تاکید مدرس منضبط شدن فرد است. انضباط چیزی است که باعث می شود هر کاری به درستی و در زمان درست به پایان برسد.

پیش نیاز

کسانی که می خواهند در این دوره آموزشی خصوصی شرکت نمایند، بایستی آشنایی لازم را به یک سبک یا ابزار تحلیلی داشته باشند. آنها باید بتوانند بازار را تحلیل نمایند. البته کیفیت تحلیل مهم نیست و در طول دوره و در منزلگاه دوم ایرادات فرد رفع خواهد شد. به عبارت ساده تر، معامله گر بایستی یک روش تحلیل را آموزش دیده باشد و به قوانین روش تحلیلی خود در حد متوسط مسلط باشد.

همچنین او باید دارای انگیزه لازم برای مطالعه، تمرین و ممارست در کار را داشته باشد.



ظرفیت دوره آموزش معامله گری حرفه ای

با توجه به اینکه کلاس های آموزش معامله گری حرفه ای به صورت خصوصی برگزار می شود و زمان مدرس(سید محمود حسینی) محدود است، بنابراین، ظرفیت پذیرش افراد نیز بسیار محدود است. به همین دلیل قبل پذیرش مصاحبه کوتاهی با فرد متقاضی انجام خواهد شد که اطمینان حاصل شود که فرد شرایط اولیه، انگیزه و زمان لازم را برای صرف تلاش و ممارست دارد.

در صورت تکمیل ظرفیت، فرد می تواند در لیست رزرو باشد تا زمانی که معامله گر دیگری دوره را با موفقیت به پایان ببرد و زمان برای فرد جدید آزاد شود.

نقشه راه تریدر موفق
مسیر موفقیت در ترید تکامل در معامله گری

مسیر حرفه ای شدن عمومی یا اختصاصی

هرکسی دارای ویژگی، دانش و تجربه، زمان و توانایی های منحصر بفردی است. هرچند مسیر کلی موفقیت در ترید و تکامل در معامله گری یک مسیر مشخص است؛ اما بسته به نیازمندی ها و داشته های فرد، مسیر حرفه ای شدن او کمی با دیگران متفاوت خواهد بود. این تفاوت می تواند شامل مدت زمان ماندن در یک منزلگاه باشد یا نحوه تدریس و ارایه مطالب.

از این رو، مسیر موفقیت در رسیدن به معامله گری حرفه ای به سه پکیچ آموزشی تقسیم شده است. این تقسیم بندی بر اساس زمان و هزینه ای است که هر فرد باید صرف کند؛ اما مقصد و هدف نهایی همه آنها یکی است. همه در مسیر مشخص شده حرکت می کنند تا به کسب موفقیت برسند.


انتخاب پکیچ مناسب

پکیچ های آموزش معامله گری حرفه ای در سه پکیج اقتصادی، استراتژیک و طلایی ارایه شده است. که ترکیب های متفاوتی از مراحل مسیر موفقیت در ترید (۵tradezone) می باشد.

مراحل پنجگانه مسیر موفقیت در ترید را از اینجا مطالعه کنید.

این پکیچ ها بر اساس داشته های فرد آموزنده و زمان مورد نیاز تهیه شده است. به گونه ای که فرد بتواند براساس شناختی که از خودش دارد، بر اساس نیاز خود حداقل هزینه زمانی و مالی را صرف کند. به عبارت دیگر، تبدیل شدن به یک معامله گر حرفه ای برای آنها تسهیل شده است.

مثال، فردی که تازه کار است و تجربه شکست های متعدد در گذشته را ندارد، حداقل نیاز را به مرحله اول ( یعنی شروع) را دارد. بنابراین، برای این فرد به حداقل جلسه برای آشنایی با مفاهیم اولیه روانشناسی نیاز است. از طرفی، در طول مسیر آموزش خود نیز با مفاهیم آن آشنا خواهد شد. در این صورت این فرد نیازی به پرداخت هزینه و صرف زمان برای منزلگاه اول ندارد.

مثال، فردی که فکر می کند اگر تمام مراحل را به خوبی بیاموزد دیگر نیازی به پشتیبانی نخواهد داشت و به طور مستقل بهتر عمل می کند، می تواند منزلگاه چهارم یعنی پشتیبانی و بهبود مستمر را از لیست پکیچ انتخابی خود حذف کند.

پکیچ ها

پکیچ اقتصادی
پکیج اقتصادی آموزش خصوصی معامله گری حرفه ای

پکیچ اقتصادی

این پکیچ شامل دو منزلگاه دوم و سوم می باشد.

منزلگاه دوم مربوط به آموزش مهارت های سه گانه ترید ( روانشناسی، مدیریت سرمایه و تحلیل) می باشد. منزلگاه سوم نیز مربوط به تهیه استراتژی فردی و سیستم معاملاتی است.

پکیچ اقتصادی برای چه کسانی مناسب است؟

این پیکچ مناسب چه کسانی است:

  • کسانی مدت کمی است که در بازار فعال شده اند و تجربه های شکست زیادی ندارند.
  • افرادی هستند که حس می کنند نیاز به پشتیبانی مستمر ندارند.
  • افرادی که بیشتر تمایل دارند مستقل باشند و خودشان مطالعه کنند.

هزینه

هزینه پکیچ اقتصادی ۴۵۰ یورو ( یا معادل ریالی) می باشد که پس از مصاحبه و پذیرش پرداخت خواهد شد.




پکیچ استراتژیک آموزش خصوصی معامله گری حرفه ای

پکیچ استراتژیک

این پکیچ شامل سه منزلگاه اول، دوم و سوم می باشد.

منزلگاه اول شامل مباحث روانشناسی فردی و بررسی موانع ذهنی و مشکلاتی است که فرد ممکن است در حوزه مدیریت روانی معامله گری با آن مواجه باشد. منزلگاه دوم مربوط به آموزش مهارت های سه گانه ترید ( روانشناسی، مدیریت سرمایه و تحلیل) می باشد. منزلگاه سوم نیز مربوط به تهیه استراتژی فردی و سیستم معاملاتی است.

پکیچ استراتژیک برای چه کسانی مناسب است؟

این پیکچ مناسب چه کسانی است:

  • کسانی که مدتی در بازار فعال بوده اند اما شکست ها متعددی داشته اند یا اینکه موفقیتی کسب نکرده اند. و این موضوع آنها را آزار می دهد.
  • افرادی هستند که حس می کنند نیاز به پشتیبانی مستمر ندارند.
  • افرادی که بیشتر تمایل دارند تمام آموزش ها با راهنمایی و راهبری مدرس باشد
  • افرادی که توان و انگیزه لازم برای مطالعه را دارند.

هزینه

هزینه پکیچ استراتژیک ۶۰۰ یورو ( یا معادل ریالی) می باشد که پس از مصاحبه و پذیرش پرداخت خواهد شد.




پکیچ طلایی آموزش خصوصی معامله گری حرفه ای
پکیج طلایی آموزش خصوصی معامله گری حرفه ای

پکیچ طلایی

این پکیچ شامل هر چهار منزلگاه مسیر موفقیت در معامله گری می باشد.

منزلگاه اول شامل مباحث روانشناسی فردی و بررسی موانع ذهنی و مشکلاتی است که فرد ممکن است در حوزه مدیریت روانی معامله گری با آن مواجه باشد. منزلگاه دوم مربوط به آموزش مهارت های سه گانه ترید ( روانشناسی، مدیریت سرمایه و تحلیل) می باشد. منزلگاه سوم نیز مربوط به تهیه استراتژی فردی و سیستم معاملاتی است.

پکیچ طلایی برای چه کسانی مناسب است؟

این پیکچ مناسب چه کسانی است:

  • افرادی که بیشتر تمایل دارند تمام آموزش ها با راهنمایی و راهبری مدرس باشد.
  • افرادی که توان و انگیزه لازم برای مطالعه را دارند.
  • افرادی که می خواهند آموخته های خود را با نظارت و پشتیبانی مدرس و راهنمای خود تمرین کنند و نظارت مستمر بر کار خود داشته باشند.

هزینه

هزینه پکیچ طلایی ۸۰۰ یورو ( یا معادل ریالی) می باشد که پس از مصاحبه و پذیرش پرداخت خواهد شد.


جدول مقایسه پکیچ ها:

 پکیچ اقتصادیپکیج استراتژیکپکیج طلایی
منزلگاه و مراحلی که شامل می شوددوم و سوماول، دوم و سومتمام مراحل
ارتقا و اصلاح دانش تحلیل تکنیکال
ارتقا و اصلاح دانش مدیریت سرمایه
بررسی و بهبود عوامل روانی ترید
تهیه استراتژی فردی
تهیه و تست سیستم معاملاتی
پشتیبانی برای ترید لایو
نظارت بر تریدها و سیستم ثبت معاملات
مشاوره رایگان در جذب سرمایه یا همکاری با شرکت های Prop. Trading
هزینه ۴۵۰ یورو۶۰۰ یورو ۸۰۰ یورو
4 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها