آموزش ثبت معاملات

ویدیوهای آموزشی ثبت معاملات به گونه ای تهیه شده اند که هر شخص می تواند بر اساس نیاز، سیستم معاملاتی و همچنین بازارهایی که در آن فعال است، دفتر و همچنین سبک معاملاتی متناسب را ایجاد کند.

ویدیوی اول ثبت معاملات:

در ویدیو اول از سری ویدیوهای آموزش ثبت معاملات به تعاریف، اهمیت و جایگاه ثبت معامله در بحث تکامل یک معامله گر و تبدیل شدن به یک معامله گر هنرمند پرداخته شده است.





ویدیوی دوم ثبت معاملات:

در این ویدیو راجع به شاخص بودن ثبت معاملات بحث شده است و شالوده و اساس ثبت معاملات بیان شده است. اینکه چگونه ثبت معاملات برای ما می تواند ارزشمند باشد.

ثبت داده در اسناد ثبت معاملات پایه و فوندانسیون رشد و رسیدن به عقلانیت در بازار است. عقلانیت در بحث هنر معامله گری اشاره شده است که یکی از مهمترین دارایی های یک معامله گر هنرمند است و به آن در مسیر تکامل معامله گری خود به آن نیاز دارد.




ویدیوی سوم ثبت معاملات:

در این ویدیو راجع به ثبت معاملات در فارکس و ارز دیجیتال که ماهیت مشابهی دارند، بحث شده است. بازارهای که ضریب اهرمی(Leverage) مسائلی وجود دارد که کار را برای معامله گران فارکس و ارزهای دیجیتال سخت می کند.

در این ویدیو به این مسائل اشاره شده است.




ویدیو چهارم ثبت معاملات:

در ویدیو چهارم ضمن جمع بندی مطالب گفته شده به مطالب کلیدی از جمله سردرگمی معامله گر، سازماندهی افکار، ذهن مرتب و تربیت شده است که می تواند موفقیت مستمر را کسب کند. این یعنی همان گام درست در مسیر تکامل در معامله گری است.

در ادامه این ویدیو به بررسی یک نمونه از سند ثبت معاملات پرداخته شد تا بتواند برای اینکه به توانید برای خودتان سند ثبت معامله اختصاصی داشته باشید.

اختصاصی و مختص خود بودن یک سند ثبت معامله به شما کمک خواهد کرد ثبت ترید برای شما بسیار راحت باشد.


سیدمحمود حسینی




بازگشت به صفحه چند رسانه ای

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها