استراتژی فردی معامله گر- مرحله پنجم

این مرحله آخرین مرحله تدوین استراتژی کلان است که دارای دو گام می باشد. پس از اتمام این گام لازم است که یک سیستم و استراتژی معاملاتی متناسب با بازاری که در آن فعالیت می کنید و همچنین مطابق با استراتژی کلان خود تهیه کنید و دست بکار شوید.

گام اول: بررسی کلی و ارزیابی قبل از اجرا

در این ویدیو شما به ارزیابی نهایی از برنامه خود می پردازید تا ایرادها و ناهمخوانی های احتمالی را برطرف نمایید. و همچنین به این سوال پاسخ دهید که چقدر باید سخت تلاش کنیم تا به آنچه در برنامه کلان تدوین کرده ایم دست پیدا کنیم.


این ویدیو را می توانید از این لینک دانلود کنید.

گام دوم: تعیین متر و معیار اندازه گیری

لازم است که شما معیار و متر مشخصی برای اندازه گیری پیشرفت و یا حتی بررسی میزان انحراف از مسیر برنامه خود داشته باشید. شما با اندازه گیری می توانید بدانید که کجا ایستاده اید.


این ویدیو را می توانید از این لینک دانلود کنید.

انتخاب سیستم معاملاتی

انتخاب سیستم معاملاتی یعنی تعیین راه و روش تعامل با بازار و تنها راه رسیدن به موفقیت. بدون سیستم معاملاتی یک معامله گر تنها یک واکنش گر خواهد بودن نه کنش گر. فردی که واکنش دارد همیشه یک قدم عقب است و نتیجه ای که قرار است به دست بیارود کاملا وابسته به احتمالات مطلق است. هرچند فرد کنش گر هم باید حوزه احتمالات را در نتیجه حاصله در نظر بگیرد ولی کاملا مستقل از آن عمل می کند.


این ویدیو را می توانید از این لینک دانلود کنید.


لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها